19.07.2013

30 for 30

"30 for 30" to dawna internetowa akcja, która powinna była mnie zainspirować do redukcji zawartości szafy, stworzona przez Kendi z bloga Kendi Everyday. Każdego miesiąca blogerki biorące udział w projekcie wybierały 30 elementów odzieży (koszulki, swetry, spodnice, sukienki, buty...) i przez cały miesiąc tworzyły niepowtarzające się zestawy. (Oryginalny apel tutaj) Moimi faworytkami były dziewczyny z Academichic, które niestety już nie blogują :( Ogromna strata dla blogosfery...

Podobną akcję stworzyła Courtney nazywając ją Project 333. Tutaj proponuje się wybranie 33 sztuk odzieży i tworzenie kombinacji przez trzy miesiące. Trzy miesiące to bardzo dobry okres, by wprowadzić w życie rutynowe czynności. Obydwa projekty mają na celu uświadomić nam, jak naprawdę niewiele potrzeba, by dobrze i świadomie się ubrać, ale też wyzwalają ogromne pokłady kreatywności. 

Na tym etapie chyba jeszcze nie jestem gotowa na taki krok, ale powoli moja szafa zaczyna wyglądać tak, jak sobie wymarzyłam: pełna tylko (aż?) ulubionych i uniwersalnych ubrań, z których mogę stworzyć niezliczoną liczbę zestawów. (I tu znów pomocna jest wspomniana w jednym z poprzednich postów strona Stylitics). W ten weekend planuję skatalogować wszystkie ubrania, których jeszcze się nie pozbyłam, by poznać ich rzeczywistą ilość... Na pewno nie będą to 33 sztuki (chyba że mówimy o sztukach koszulek...)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...